torsdag 15 december 2011

Snart Jul

Idag gick jag upp som alltid klockan 05.30, Frukost och på klädnad samtidigt, de låter otroligt och de är de :P fick till och med me mig datorn och arbets böckerna, höll på att glömma datorn idag oxå men jag är ju så duktig så jag glömmde den inte. trodde att jag glömt busskortet också när jag väntade på bussen, letade i alla fickor som en idiot och märkte sedan att jag höll i de, dumma jag! satt sen på bussen och läste Jag saknar dig, Jag saknar dig! sjuk bra bok alltså (Elin du borde läsa den råder jag dig!)fast jag borde egentligen ha pluggat till byggstar provet del 1, men de tar så lång tid att plugga så jag orkade inte. Sen hoppade Elin (min lila solstråle) på bussen och hon var lika glad som alltid( alltså lika trött och slö som alltid Hihihi) sen var de seg Engelsak lektion, vi gjorde något prov/övning inför uppsats skrivningen vi ska ha i vår... tog hela 1 timme att inte bli klar men vi har tid imorgon oxå så hoppas jag hinner klart.. skrev en typ "novell" om framtiden jätte spännande NOT!! hoppas bara katarina tycker att den är de annars sumpade jag hela uppgiften... svenskan var lika seg 2 timmar av evigt nickande och ögonlocks träning... sen Matte hann med hela 5 tal, duktig jag :P och vi fick sluta 40 min tidigrae från alltså betyder de att vi hade lektion i 10 min  innan vi fick sluta GO MAGGAN!! sen lekte jag arkitekt i 2 timmar försökte att rita en planritning vilket såklart gick SUPER! 
jag HATAR sena bussar, man måste stå och frysa i hela 5 min innan den kommer; fy! sen har jag städat resten av kvällen inför helgens aktiviteter kommer att bli sjukt kul! längtar facktiskt, får träffa min söta ur guliga Albin, min lila prins duckling:) 

1 kommentar:

  1. I LOVE MAGGAN!!! :-D

    Vill oxå träffa söt Albin, längtar ;-)

    Och du är min lilla solstråle du med sötnos <3

    SvaraRadera