onsdag 2 maj 2012

Nu tänker jag göra ett bra inlägg, tror jag ja... Shit samma, 
så just nu känns det lite halv surt att nationella proven inte är slut än, 
Engelska och Bygg Arbetsmiljö prov i morgon då, blää och usch...
Var också till Mora idag med Elin för att köpa underkläder och grejer. Det kändes som om det behövdes eftersom jag typ har 3 st bh:ar som jag använder och det är inte mycket att ha om man ska till Gotland en hel vecka :-) Gotland är föresten bokat och klart (vilken känsla alltså att inte behöva oroa sig över att inte kunna åka eller nå) 
Köpte en muffins bok till lilla syrran  också som fyller år 4 maj, 15 år....konstigt, hon fyllde ju nyss fjortis :-S 
I helgen var jag och systrarna barvakt åt syster sonen Albin, det var inte helt slöseri med tid efter som vi hade ganska så kul, gick på promenad och hyrde film, käkade popcorn och lekte med Balbin <3  och Anka och Mikael är ju inte direkt otrevliga och tråkiga på morgonen så dom var trevligt att ha frukost med :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar